Dział: REKLAMA

Dodano: Luty 07, 2006

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Mogilewski i Alchimowicz jurorami 53. Festiwalu Cannes Lions

Grzegorz Mogilewski i Piotr Alchimowicz będą reprezentować Polskę w pracach jury podczas tegorocznego międzynarodowego festiwalu reklamy w Cannes.

Grzegorz Mogilewski, dyrektor kreatywny i partner agencji interaktywnej Max Weber, będzie brał udział w pracach jury oceniającego projekty Cyber Lions (reklama internetowa). Piotr Alchimowicz, dyrektor kreatywny OgilvyOne i Ogilvy Interactive, zasiądzie w jury kategorii Direct Lions (marketing bezpośredni).

(MŁ, 07.02.2006)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.