Dział: TELEWIZJA

Dodano: Czerwiec 17, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Z powodu mundialu ceny reklam w TVP wzrosły o ponad 20 procent

Średnia cena w cenniku Telewizji Polskiej na lipiec jest o 21 proc. wyższa niż rok temu. Jednak ceny spotów poza mundialem są średnio o 6 proc. niższe niż w lipcu ub.r.

Wszystkie reklamy na głównych antenach TVP kosztujące 40 tys. i więcej (ceny za 30 sekund, bez uwzględnienia rabatów) pochodzą z bloków przy transmisjach piłkarskich Mistrzostw Świata w Brazylii (TVP ma wyłączność na transmisje z mundialu). Najdroższy - 202,6 tys. zł - jest spot przed drugą połową meczu finałowego, który w niedzielę 13 lipca o godz. 21 wyemituje Jedynka. W Dwójce najwyżej wyceniono półfinałowy mecz zaplanowany na wtorek 8 lipca o godz. 22 – spoty przed jego drugą połową kosztują 162,1 tys. zł.
Z reklam poza mundialem najdroższe są w lipcu „Wiadomości”, "Sport" i "Pogoda", które Jedynka pokaże w dniu finału mundialu. Przy każdym z tych programów maksymalna cena spotu to 38 tys. zł. W przypadku „Wiadomości” to podwyżka o 10 proc. w stosunku do lipca ub.r., "Sportu" – 13 proc., a "Pogody" – 14 proc.

Wyniki oglądalności transmisji meczów mundialu na bieżąco podajemy na stronie Press.pl.

(RUT, 17.06.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.