Dwójka emitując "Na dobre i na złe" pokonała konkurencję
Serial "Na dobre i na złe" w sezonie 2013/2014 przyciągał do TVP 2 średnio 5,48 mln widzów - tyle samo co w rok wcześniej.
W rozpoczętym 4 września ub.r. i zakończonym 11 czerwca br. sezonie nowe odcinki "Na dobre i na złe" były nadawane w środy o 20.40. Najpopularniejsze gromadziły ok. 6 mln widzów: 5 lutego (6,15 mln), 19 lutego (5,92 mln) i 29 stycznia (5,91 mln).
Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że w czasie emisji serialu Dwójka miała średnio 34,7 proc. udziału w rynku – więcej niż konkurencyjne stacje. Udział TVP 1 w tym paśmie wynosił 11,4 proc., TVN – 11,1 proc., a Polsatu – 8,8 proc. Także w grupie komercyjnej 16-49 Dwójka – z udziałem 28 proc. – była najchętniej wybieraną stacją. Polsat miał w tej grupie 12,8 proc. udziału, Jedynka – 11,6 proc., a TVN – 10,1 proc.
Przychody ze sprzedaży reklam przy serialu wyniosły 47,47 mln zł i były o 1,7 proc. niższe od wygenerowanych w sezonie 2012/2013 (dane cennikowe, bez rabatów).
(RUT, 14.06.2014)










