Serial "M jak miłość" TVP 2 wciąż miażdży konkurencję
W sezonie 2013/2014 serial "M jak miłość" przyciągał do TVP 2 średnio 6,73 mln widzów – 20 tys. mniej, niż rok wcześniej. Mimo spadku widowni serial zachował dużą przewagę nad programami konkurencyjnych telewizji.
Premierowe odcinki "M jak miłość" były nadawane od początku września ub.r. do 10 czerwca br., w poniedziałki i wtorki o 20.40. Najpopularniejsze gromadziły: 7,53 mln widzów (1 kwietnia br.), 7,48 mln widzów (11 lutego br.), 7,40 mln (10 lutego br.). Średnio serial dał Dwójce 41,9 proc. udziału w rynku - znacznie więcej, niż miały inne telewizje (Polsat - 11 proc., TVN – 10,9 proc., TVP 1 – 5,8 proc.). Z udziałem 36,1 proc. Dwójka była też liderem w grupie komercyjnej (widzowie mający 16-49 lat). Polsat miał tu 15,2 proc. udziału, TVN – 9,9 proc., a Jedynka – 5,2 proc.
Przychody ze sprzedaży reklam przy serialu wyniosły 94,35 mln zł – 16 proc. mniej niż w sezonie 2012/2013 (dane cennikowe, bez rabatów). "M jak miłość" powróci w jesiennej ramówce Dwójki.
Dane: Nielsen Audience Measurement.
(RUT, 12.06.2014)










