Dział: REKLAMA

Dodano: Czerwiec 11, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

IAB Polska utworzyło grupę roboczą ds. content marketingu

W IAB Polska została powołana grupa robocza ds. content marketingu, w skład której weszli przedstawiciele agencji oraz wydawców.

Przez najbliższe tygodnie grupa będzie pracować nad Przewodnikiem Content Marketingu, który ma usystematyzować wiedzę na temat marketingu treści i stać się wyznacznikiem standardów działań content marketingu. Grupa będzie pracowała m.in. nad projektami, których celem jest edukacja rynku na temat content marketingu i promowanie dobrych praktyk w tym obszarze.
Inicjatorem grupy jest spółka LeadBullet SA.

 

(AMS, 11.06.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.