Niewykorzystana okazja wywiadu z Zełenskim  |  Tygodniki opinii w święta i Nowy Rok  |  Prezes Wydawnictwa Gospodarczego z Katowic odwołany  |  Telewizja Polsat powierza obsługę reklamową  |  TVP rozpoczęła cyfryzację materiałów archiwalnych  |  Oferta Polsat Media  |  Dyrektorka przychodów subskrypcyjnych w spółkach Wyborcza i Gazeta.pl  |  Zestawienie serwisów o zdrowiu i medycynie  |  Kanał Remonty TV  |  Termin startu Radia Kwidzyn  |  Podcast o koszykarzach Legii Warszawa  |  UTK uruchamia przetarg  |  Bausch Health Poland wybierze  |  Novo Nordisk  |  Maczfit potrzebuje agencji  |  Odejście z Lifetube'a  |  TikTok rozszerza partnerstwo  |  Tarczyński przejmuje od PKO BP rolę sponsora tytularnego  |  Redakcje dwóch największych gazet Bangladeszu podpalone przez demonstrantów  |  Zmarł korespondent wojenny AP i CNN, laureat Nagrody Pulitzera  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Niewykorzystana okazja wywiadu z Zełenskim  |  Tygodniki opinii w święta i Nowy Rok  |  Prezes Wydawnictwa Gospodarczego z Katowic odwołany  |  Telewizja Polsat powierza obsługę reklamową  |  TVP rozpoczęła cyfryzację materiałów archiwalnych  |  Oferta Polsat Media  |  Dyrektorka przychodów subskrypcyjnych w spółkach Wyborcza i Gazeta.pl  |  Zestawienie serwisów o zdrowiu i medycynie  |  Kanał Remonty TV  |  Termin startu Radia Kwidzyn  |  Podcast o koszykarzach Legii Warszawa  |  UTK uruchamia przetarg  |  Bausch Health Poland wybierze  |  Novo Nordisk  |  Maczfit potrzebuje agencji  |  Odejście z Lifetube'a  |  TikTok rozszerza partnerstwo  |  Tarczyński przejmuje od PKO BP rolę sponsora tytularnego  |  Redakcje dwóch największych gazet Bangladeszu podpalone przez demonstrantów  |  Zmarł korespondent wojenny AP i CNN, laureat Nagrody Pulitzera  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Niewykorzystana okazja wywiadu z Zełenskim  |  Tygodniki opinii w święta i Nowy Rok  |  Prezes Wydawnictwa Gospodarczego z Katowic odwołany  |  Telewizja Polsat powierza obsługę reklamową  |  TVP rozpoczęła cyfryzację materiałów archiwalnych  |  Oferta Polsat Media  |  Dyrektorka przychodów subskrypcyjnych w spółkach Wyborcza i Gazeta.pl  |  Zestawienie serwisów o zdrowiu i medycynie  |  Kanał Remonty TV  |  Termin startu Radia Kwidzyn  |  Podcast o koszykarzach Legii Warszawa  |  UTK uruchamia przetarg  |  Bausch Health Poland wybierze  |  Novo Nordisk  |  Maczfit potrzebuje agencji  |  Odejście z Lifetube'a  |  TikTok rozszerza partnerstwo  |  Tarczyński przejmuje od PKO BP rolę sponsora tytularnego  |  Redakcje dwóch największych gazet Bangladeszu podpalone przez demonstrantów  |  Zmarł korespondent wojenny AP i CNN, laureat Nagrody Pulitzera  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Czerwiec 09, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Festiwal w Opolu w szczytowym momencie oglądało 4,7 mln widzów

Średnia oglądalność wszystkich koncertów 51. Krajowego Festiwalu Piosenki Polskiej Opole 2014 w grupie wszystkich widzów wyniosła 2,9 mln, zapewniając Telewizji Polskiej 29,5 proc. udziałów (TVP 1 – 2,8 mln widzów, 28 proc. udziałów, a TVP Polonia – 95 tys., 1,5 proc. udziałów).

Koncerty 51. Krajowego Festiwalu Piosenki Polskiej Opole 2014, który odbył się w dniach 6-8 czerwca, oglądało przez przynajmniej minutę ponad 18 mln widzów w grupie 4+. Największym zainteresowaniem cieszył się sobotni koncert SuperJedynki2014 “The SuperOne Of Poland”, który zgromadził w szczytowym momencie w TVP 1 4,7 mln widzów. Średnio oglądało go prawie 4 mln widzów (34 proc. udziałów). Kolejne pod względem oglądalności były SuperPremiery2014 – sezon 50+1 z Jackiem Cyganem i Ryszardem Rynkowskim (3,6 mln; 27 proc. udziałów) oraz pierwsza część niedzielnej gali jubileuszowej 25lat! Wolność – kocham i rozumiem! (3,3 mln; 23 proc. udziałów; druga część – 2,2 mln i 27 proc. udziałów). Koncert SuperDebiuty z Niemenem – Świat nie zginie dzięki nim! w piątek oglądało 1,5 mln widzów (23 proc. udziałów), a sobotnie widowisko w dwóch częściach Folkowo & kabaretowo! śledziło odpowiednio: 2,5 mln widzów (37 proc. udziałów) i 1,3 mln widzów (37 proc. udziałów).
Dane: Nielsen Audience Measurement, grupa 4+

(09.06.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.