Dział: TELEWIZJA

Dodano: Czerwiec 09, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Ojciec Mateusz" wciąż wygrywa z konkurencją

Główną rolę w serialu gra Artur Żmijewski

Serial ”Ojciec Mateusz” gromadził w TVP 1 średnio 4,35 mln widzów – ok. 300 tys. mniej niż w poprzedniej edycji jesienią ub.r. Pozostał jednak liderem pasma.

W wiosennej ramówce premierowe odcinki ”Ojca Mateusza” Jedynka nadawała od 6 marca do 5 czerwca w czwartki o 20.30, osiągając średnio 28,1 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów i 20,6 proc. w grupie komercyjnej (osoby mające 16-49 lat). W obu grupach stacja miała dużo lepszy wynik niż konkurencyjne telewizje. Udział TVN wynosił w tym czasie 14,5 proc. (14,1 proc. w grupie komercyjnej), Polsatu – 10,3 proc. (12,6 proc.), a Dwójki – 8,6 proc. (8 proc.).
Wpływy ze sprzedaży reklam przy serialu wyniosły 11,76 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).
”Ojciec Mateusz” to polska wersja włoskiego serialu ”Don Matteo”. Na jesień br. Jedynka planuje jego kolejną edycję.
Dane: Nielsen Audience Measurement.

(RUT, 09.06.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.