"Ojciec Mateusz" wciąż wygrywa z konkurencją
Główną rolę w serialu gra Artur Żmijewski
Serial ”Ojciec Mateusz” gromadził w TVP 1 średnio 4,35 mln widzów – ok. 300 tys. mniej niż w poprzedniej edycji jesienią ub.r. Pozostał jednak liderem pasma.
W wiosennej ramówce premierowe odcinki ”Ojca Mateusza” Jedynka nadawała od 6 marca do 5 czerwca w czwartki o 20.30, osiągając średnio 28,1 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów i 20,6 proc. w grupie komercyjnej (osoby mające 16-49 lat). W obu grupach stacja miała dużo lepszy wynik niż konkurencyjne telewizje. Udział TVN wynosił w tym czasie 14,5 proc. (14,1 proc. w grupie komercyjnej), Polsatu – 10,3 proc. (12,6 proc.), a Dwójki – 8,6 proc. (8 proc.).
Wpływy ze sprzedaży reklam przy serialu wyniosły 11,76 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).
”Ojciec Mateusz” to polska wersja włoskiego serialu ”Don Matteo”. Na jesień br. Jedynka planuje jego kolejną edycję.
Dane: Nielsen Audience Measurement.
(RUT, 09.06.2014)










