Dział: INTERNET

Dodano: Czerwiec 09, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Twitter inwestuje w natywne kampanie mobile

Serwis społecznościowy Twitter przejął firmę Namo Media specjalizującą się w obsłudze natywnych kampanii reklamowych.

Namo Media jest dostawcą technologii pozwalającej na łatwą implementację reklam natywnych do aplikacji mobilnych.
To kolejna inwestycja Twittera w branżę reklamową – w październiku ub.r. serwis za 350 mln dol. przejął specjalizującą się w reklamach mobilnych firmę MoPub.

(LL, 09.06.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.