W marcu ruszy Szkoła Marketingu Bezpośredniego
Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego (SMB) oraz Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości i Zarządzania im. Leona Koźmińskiego w Warszawie uruchamiają Szkołę Marketingu Bezpośredniego. Pierwsze zajęcia odbędą się 11 marca.
Zajęcia prowadzone będą przez kilkunastu przedstawicieli firm zrzeszonych w SMB, m.in. Piotra Alchimowicza, dyrektora kreatywnego w agencjach Ogilvy One i Ogilvy Interactive (Ogilvy Group Poland), Bartłomieja Golę, prezesa SMB oraz managing partner w agencji BTL Tequila/Polska, Huberta Łąckiego, partnera i dyrektora agencji BTL MarketShare. Jeden cykl szkoleń będzie się składać z 50 godzin, jego koszt to 2580 złotych. W tym roku zaplanowano dwa cykle szkoleń. Oferta szkoły skierowana jest do wszystkich chętnych, ale w grupie docelowej są przede wszystkim pracownicy agencji BTL, ATL oraz działów marketingu firm korzystających z narzędzi marketingu bezpośredniego.(JW, 06.02.2006)










