Dział: REKLAMA

Dodano: Luty 06, 2006

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

W marcu ruszy Szkoła Marketingu Bezpośredniego

Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego (SMB) oraz Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości i Zarządzania im. Leona Koźmińskiego w Warszawie uruchamiają Szkołę Marketingu Bezpośredniego. Pierwsze zajęcia odbędą się 11 marca.

Zajęcia prowadzone będą przez kilkunastu przedstawicieli firm zrzeszonych w SMB, m.in. Piotra Alchimowicza, dyrektora kreatywnego w agencjach Ogilvy One i Ogilvy Interactive (Ogilvy Group Poland), Bartłomieja Golę, prezesa SMB oraz managing partner w agencji BTL Tequila/Polska, Huberta Łąckiego, partnera i dyrektora agencji BTL MarketShare. Jeden cykl szkoleń będzie się składać z 50 godzin, jego koszt to 2580 złotych. W tym roku zaplanowano dwa cykle szkoleń. Oferta szkoły skierowana jest do wszystkich chętnych, ale w grupie docelowej są przede wszystkim pracownicy agencji BTL, ATL oraz działów marketingu firm korzystających z narzędzi marketingu bezpośredniego.

(JW, 06.02.2006)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.