Dział: REKLAMA

Dodano: Czerwiec 05, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Rekordowa liczba zgłoszeń na Cannes Lions - najwięcej w kategorii Outdoor

Organizatorzy festiwalu reklamowego Cannes Lions poinformowali, że na tegoroczną edycję imprezy zgłoszono rekordową liczbę 37 400 prac.

Oznacza to wzrost liczby zgłoszeń o 5 proc. rok do roku. Spośród 17 konkursowych kategorii największą popularnością cieszyły się: Outdoor (5660 zgłoszeń), Press (5007), Cyber (3660), Promo & Activation (3241) i Media (3127). Prace zgłosili reprezentanci 97 krajów - najwięcej Amerykanie (6213 zgłoszeń), Brazylijczycy (3321), Brytyjczycy (2757) i Niemcy (2376). Pierwszy raz w historii o nagrody Cannes Lions powalczą agencje reklamowe i domy mediowe z Albanii, Ghany i San Marino.
61. festiwal Cannes Lions odbędzie się w dniach 15-21 czerwca.

(LL, 05.06.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.