Atmedia i Agora nawiązały współpracę reklamową
Broker Atmedia nawiązał współpracę reklamową z Agorą. Tym samym oferta Atmedia Interactive powiększyła się o czternaście wydań cyfrowych czasopism Agory i magazynów "Gazety Wyborczej".
Są to: "Ale Historia", "Avanti", "Cztery Kąty", "Dom i Wnętrze", "Duży Format", "Dziecko", "Kontynenty", "Książki. Magazyn do Czytania", "Kuchnia", "Logo", "Ładny Dom", "Metro na Szpilkach", "Wysokie Obcasy", "Wysokie Obcasy Extra". Dla reklamodawców dostępna jest reklama zawierająca elementy wideo oraz elementy interaktywne.
“Umowa z Agorą to kolejny etap tworzenia największej na rynku oferty reklamy w prasie mobilnej” - mówi cytowana w komunikacie prasowym Maria Wajda, dyrektor zarządzająca firmy brokerskiej.
Atmedia reprezentuje aktualnie 46 czasopism i magazynów wydawanych na tablety.
(DR, PR, 04.06.2014)










