Dział: PRASA

Dodano: Czerwiec 04, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Atmedia i Agora nawiązały współpracę reklamową

Broker Atmedia nawiązał współpracę reklamową z Agorą. Tym samym oferta Atmedia Interactive powiększyła się o czternaście wydań cyfrowych czasopism Agory i magazynów "Gazety Wyborczej".

Są to: "Ale Historia", "Avanti", "Cztery Kąty", "Dom i Wnętrze", "Duży Format", "Dziecko", "Kontynenty", "Książki. Magazyn do Czytania", "Kuchnia", "Logo", "Ładny Dom", "Metro na Szpilkach", "Wysokie Obcasy", "Wysokie Obcasy Extra". Dla reklamodawców dostępna jest reklama zawierająca elementy wideo oraz elementy interaktywne.
“Umowa z Agorą to kolejny etap tworzenia największej na rynku oferty reklamy w prasie mobilnej” - mówi cytowana w komunikacie prasowym Maria Wajda, dyrektor zarządzająca firmy brokerskiej.
Atmedia reprezentuje aktualnie 46 czasopism i magazynów wydawanych na tablety. 

(DR, PR, 04.06.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.