Dział: REKLAMA

Dodano: Czerwiec 04, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Kampania Adidasa krytykowana przez obrońców praw zwierząt

Szokująca kampania Adidasa

Niemieckie organizacje zajmujące się obroną praw zwierząt ostro skrytykowały najnowszą kampanię reklamową firmy Adidas z udziałem gwiazd piłki nożnej.

Reklamy na nośnikach zewnętrznych i w Internecie przedstawiają znanych piłkarzy (Łukasz Podolski, Arjen Robben, Dani Alves, Diego Costa, Nani, Daniele de Rossi i Steven Gerrard) trzymających w rękach serce. Za kreację kampanii prowadzonej pod hasłem “During the World Cup, I will give my heart to the cause” (tłum. “Podczas mundialu całym sercem będę oddany sprawie”) odpowiada agencja TBWA/Chiat/Day.
Organizacja “Vier Pfoten” (tłum. ”Cztery Łapy”) wystosowała list otwarty, w którym skrytykowała autorów i zleceniodawców kampanii, wskazując, że podczas produkcji reklam wykorzystano prawdziwe krowie serce, co jest "nieetyczne i niepedagogiczne".

  

(LL, 04.06.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.