Kampania Adidasa krytykowana przez obrońców praw zwierząt
Szokująca kampania Adidasa
Niemieckie organizacje zajmujące się obroną praw zwierząt ostro skrytykowały najnowszą kampanię reklamową firmy Adidas z udziałem gwiazd piłki nożnej.
Reklamy na nośnikach zewnętrznych i w Internecie przedstawiają znanych piłkarzy (Łukasz Podolski, Arjen Robben, Dani Alves, Diego Costa, Nani, Daniele de Rossi i Steven Gerrard) trzymających w rękach serce. Za kreację kampanii prowadzonej pod hasłem “During the World Cup, I will give my heart to the cause” (tłum. “Podczas mundialu całym sercem będę oddany sprawie”) odpowiada agencja TBWA/Chiat/Day.
Organizacja “Vier Pfoten” (tłum. ”Cztery Łapy”) wystosowała list otwarty, w którym skrytykowała autorów i zleceniodawców kampanii, wskazując, że podczas produkcji reklam wykorzystano prawdziwe krowie serce, co jest "nieetyczne i niepedagogiczne".
(LL, 04.06.2014)













