Dział: RADIO

Dodano: Luty 06, 2006

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Tomczyk nadzoruje sprzedaż radio POS w Brokerze

Marcin Tomczyk, product manager odpowiedzialny za radio, nadzoruje w Broker FM SA sprzedaż produktu radio POS (reklamy i audycje produkowane dla sieci handlowych).

Tomczyk przejął obowiązki Pawła Peruckiego, który odszedł z Brokera do Biura Reklamy TVP SA. – Na razie nie zatrudnimy nikogo na stanowisko koordynatora sprzedaży radio POS – zapowiada Klaudiusz Frydrych, dyrektor zarządzający produktami w Broker FM SA.

(KRZ, 06.02.2006)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.