Dział: REKLAMA

Dodano: Maj 30, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Biedronka będzie sponsorem piłkarskiej reprezentacji Polski do kolejnego mundialu

Sieć handlowa Biedronka (Jeronimo Martins Dystrybucja) na kolejne cztery lata przedłużyła umowę sponsorską z Polskim Związkiem Piłki Nożnej.

- Dotychczasowa współpraca układała się wzorcowo. Biedronka będzie sponsorem zarówno reprezentacji Polski seniorów, jak też reprezentacji młodzieżowej do lat 21 i kadry kobiet - informuje sekretarz generalny PZPN Maciej Sawicki.
Biedronka ma prawo do obecności reklamowej podczas meczów drużyn narodowych i posługiwania się ich wizerunkiem w komunikacji marketingowej. Poprzednia umowa obowiązywała od 30 czerwca 2010 roku i wygasa w lipcu. Do tej pory firma płaciła związkowi 2 mln zł rocznie.

 

(MAC, 30.05.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.