Dział: INTERNET

Dodano: Maj 28, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

WPP inwestuje w serwis społecznościowy Tunepics

Holding reklamowy WPP przejął 20 proc. udziałów w serwisie społecznościowym Tunepics.

Brytyjski holding został współwłaścicielem serwisu poprzez swoją agencję e-marketingową AKQA, która odpowiadała za pomysł serwisu. Kwota transakcji nie została ujawniona. Wiadomo natomiast, że miała ona charakter gotówkowo-barterowy.
Serwis Tunepics debiutował w minionym tygodniu. Pozwala swoim użytkownikom na łączenie fotografii z muzyką i wyrażanie w ten sposób emocji. Jego założycielem jest Justin Cooke - były szef marketingu brytyjskiej sieci handlowej Topshop.

(LL, 28.05.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.