Dział: REKLAMA

Dodano: Luty 03, 2006

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Electro World prowadzi kampanię "Uwierz w raty 0 procent"

Electro World Polska, właściciel dwóch sklepów AGD i RTV (na Targówku w Warszawie i w podwarszawskich Jankach), po raz pierwszy prowadzi kampanię reklamową z wykorzystaniem tradycyjnych nośników reklamy zewnętrznej.

Akcję ”Uwierz w raty 0 procent” przygotowała agencja reklamowa Leo Burnett Warszawa. Kampanię na nośnikach reklamy zewnętrznej (należących do News Outdoor Poland SA oraz Grupy Ströer) kupował i planował Starlink. Akcję wspierają spoty w stacjach radiowych (m.in. Antyradio 94 FM, Radio WAWa, Radio Eska Warszawa, 103,7 Roxy FM). Na jej potrzeby zostały też przygotowane inserty reklamowe, które są dołączane do dzienników (m.in. ”Gazeta Wyborcza”, ”Metropol”, ”Życie Warszawy”, ”Rzeczpospolita”, ”Fakt”, ”Super Express”) oraz rozdawane na skrzyżowaniach, ulicach i stacjach metra.

(JW, 03.02.2006)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.