Ruszyła promocja Rachunku Oszczędzam Lukas Banku
03.02.2006, 09:17
W kampanii Rachunku Oszczędzam Lukas Banku SA (Grupa Lukas) zostanie wykorzystana telewizja, prasa i Internet. Media zaplanował i kupił dom Initiative Warszawa.
Rachunek jest prowadzony w ramach podstawowego konta osobistego. Akcję reklamową ”Wpłacasz i wypłacasz kiedy chcesz. Rachunek Oszczędzam do 4,5 proc.” zaplanowano m.in. w telewizji - TVP 1, TVP 2, Polsacie, TVN-ie, Discovery Channel, Animal Planet, National Geographic oraz w prasie (”Gazeta Wyborcza”, ”Rzeczpospolita”, ”Gazeta Prawna”) i Internecie. Za kreację odpowiada agencja reklamowa TBWA\Warszawa, a za akcję w Internecie IDMnet. Kampania potrwa do końca marca.(MAP, 03.02.2006)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










