Dział: REKLAMA

Dodano: Luty 03, 2006

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Emerytka i murarz zachęcają do pożyczek w Provident Polska

Lowe GGK Warszawa i PanMedia Western realizują w lutym kampanię Provident Polska, której celem jest promocja wizerunku firmy oraz oferowanych przez nią pożyczek gotówkowych.

W kampanii zostaną wykorzystane cztery reklamy. Przedstawiają różnych potencjalnych klientów Providenta - emerytkę, murarza, rolnika, rodzinę. Reklamy przygotował team kreatywny Lowe GGK: Magda Ryng-Trojanowska, Bartosz Biały, Cesar Puebla, Antoni Korzeniowski. Ogłoszenia można zobaczyć w prasie.

(MŁ, 03.02.2006)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.