Dział: REKLAMA

Dodano: Maj 26, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

20 agencji w przetargu interaktywnym na obsługę marki XL Energy Drink

Firma XL Energy Marketing, producent napoju energetycznego XL Energy Drink, wybiera w przetargu agencję interaktywną.

Agencja ma się zająć przygotowaniem i realizacją  działań komunikacyjnych marki XL Energy Drink na ponad 60 rynkach. Przetarg ma się zakończyć w połowie czerwca, a zaproszenie do udziału trafiło do ok. 20 agencji. Wszystkie one jeszcze biorą udział w postępowaniu.
Ostatnie duże działania komunikacyjne marki XL Energy Drink były prowadzone w 2011 roku i odpowiadała za nie agencja Saatchi & Saatchi.

(AMS, 26.05.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.