Dział: TELEWIZJA

Dodano: Maj 23, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Wiosną "Top Chef" przyniósł Polsatowi dużo mniej niż jesienią

Jurorka "Top Chef" Ewa Wachowicz i najlepszy kucharz Sebastian Olma (fot. Piotr Tarasewicz/Polsat)

Z emisji reklam przy talent show dla profesjonalnych kucharzy pt. "Top Chef" Polsat uzyskał cennikowo (bez uwzględnienia udzielonych klientom rabatów) 12,5 mln zł – prawie 43 proc. mniej niż przy pierwszej edycji programu jesienią ub.r.

Premierowe odcinki drugiego sezonu "Top Chef" Polsat emitował w środy o 20.35, gromadząc średnio 1,69 mln widzów – 100 tys. mniej niż jesienią. Pod względem udziału w rynku stacja w porze emisji programu wśród wszystkich widzów była trzecia z wynikiem 10,90 proc. - liderem pasma był TVP 2 (25,85 proc.), dalej były: TVP 1 (11,79 proc.) i TVN (10,86 proc.).
Lepiej kulinarny show wypadł w grupie komercyjnej (osoby w wieku 16-49 lat), w której z wynikiem 15,43 proc. Polsat ustąpił tylko Dwójce (20,25 proc.), wyprzedzając Jedynkę (12,7 proc.) i TVN (10,86 proc.).
Jak podaje stacja, finał tej edycji "Top Chef" obejrzało 2,11 mln widzów (15 proc. udziału w grupie ogólnej i 20,2 proc. w grupie komercyjnej). To najlepszy wynik obu dotychczasowych sezonów tego show.
Zwycięzcą drugiej edycji "Top Chef" został Sebastian Olma. Polsat rozpoczął już casting do trzeciego sezonu programu.
Dane: Nielsen Audience Measurement.

(RUT, 23.05.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.