Dział: REKLAMA

Dodano: Maj 22, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Reklamą Mustanga Ford pożegna się z Ligą Mistrzów (wideo)

Koncern samochodowy Ford, który wycofuje się z długoletniego sponsorowania Ligi Mistrzów, wykorzysta sobotni finał rozgrywek do promocji modelu Mustang debiutującego w Europie w przyszłym roku.

Przy finale wyemitowany zostanie spot promujący europejską premierę Mustanga. W ramach projektu na czas trwania meczu uruchomiony zostanie sklep internetowy, za pośrednictwem którego 500 Europejczyków będzie mogło zarezerwować auto. Za kreację kampanii odpowiada agencja Blue Hive.
Od przyszłego sezonu Forda w roli sponsora Ligi Mistrzów zastąpi japoński koncern samochodowy Nissan.

(LL, 22.05.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.