Coty kontynuuje współpracę z MEC
22.05.2014, 01:13
Firma Coty, jeden z największych reklamodawców w branży kosmetycznej, rozstrzygnęła przetarg na obsługę mediową.
Zwyciężył w nim MEC, czyli dotychczasowy dom mediowy Coty Polska, pokonując Carat, OMD i Media Direction OMD. Firma oceniała zaprezentowane przez uczestników warunki kosztowe oraz strategię komunikacji w mediach. MEC zajmie się nie tylko planowaniem i zakupem mediów, ale również usługami badawczymi dla klienta.
W portfolio marek Coty są m.in. Rimmel, Astor, kosmetyki Adidas, Playboy, Beyonce, Katy Perry, Lady Gaga, Calvin Klein, Chloe, Marc Jacobs. Ubiegłoroczne wydatki firmy w mediach wyniosły cennikowo blisko 115 mln zł (dane: Kantar Media).
BG,PR
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










