Dział: REKLAMA

Dodano: Maj 22, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Coty kontynuuje współpracę z MEC

Firma Coty, jeden z największych reklamodawców w branży kosmetycznej, rozstrzygnęła przetarg na obsługę mediową.

Zwyciężył w nim MEC, czyli dotychczasowy dom mediowy Coty Polska, pokonując Carat, OMD i Media Direction OMD. Firma oceniała zaprezentowane przez uczestników warunki kosztowe oraz strategię komunikacji w mediach. MEC zajmie się nie tylko planowaniem i zakupem mediów, ale również usługami badawczymi dla klienta.
W portfolio marek Coty są m.in. Rimmel, Astor, kosmetyki Adidas, Playboy, Beyonce, Katy Perry, Lady Gaga, Calvin Klein, Chloe, Marc Jacobs. Ubiegłoroczne wydatki firmy w mediach wyniosły cennikowo blisko 115 mln zł (dane: Kantar Media).

BG,PR

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.