Dział: TELEWIZJA

Dodano: Maj 21, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Prawie 100 tys. zł kosztuje w cenniku Polsatu spot przy Festiwalu TOPtrendy

Polsat Media, biuro reklamy Polsatu, rozpoczęło sprzedaż czasu reklamowego na przyszły miesiąc. Najdroższą pozycją w cenniku stacji jest festiwal TOPtrendy, zaplanowany na pierwszy weekend czerwca.

Za 30-sekundowy spot przy tej imprezie trzeba zapłacić do 99,5 tys. (wszystkie ceny bez uwzględnienia rabatów). To o 13 proc. więcej, niż rok temu (wtedy festiwal także był najdroższym programem Polsatu).
Z kolei z cyklicznych pozycji ramówki najwyżej wyceniono poniedziałkowe pasmo filmowe Megahit, przy którym cena osiąga 61,2 tys. zł – i jest o 6 proc. niższa od obowiązującej w czerwcu ub.r.
Średnio ceny w Polsacie są 21 proc. niższe od ubiegłorocznych, a w samym prime time (czas najwyższej oglądalności) spadły o 12 proc.

(RUT, 21.05.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.