NC+ przed mundialem reklamuje multiroom
Platforma NC+ przed zbliżającymi się Mistrzostwami Świata w piłce nożnej rozpoczyna kampanię reklamową usługi multiroom, pozwalającej na oglądanie w ramach jednego abonamentu różnych kanałów z oferty na kilku telewizorach.
Platforma w kampanii chce pokazać, że usługa jest doskonałym rozwiązaniem dla każdego, kto musiał do tej pory dzielić się telewizją z innymi domownikami. "Zarówno panów, którzy chcą spełnić prośby żon, jak i pań, które nie podzielają zamiłowania mężów do piłki nożnej" - stwierdził w komunikacie prasowym Jacek Balicki, dyrektor marketingu NC+.
Z okazji zbliżającego się mundialu platforma NC+ przygotowała promocję dla nowych abonentów. Kampania rozpoczyna się dzisiaj i potrwa do 22 czerwca. Działania reklamowe obejmą telewizje (TVP, TVN i kanały tematyczne), radio (RMF FM, Radio Zet i Program III Polskiego Radia), prasę ("Newsweek Polska", "Polityka", "Tele Tydzień", To & Owo", "Viva", "Show") oraz Internet (Onet.pl, Interia.pl, Gazeta.pl i media społecznościowe).
Kampanię zaplanował dział marketingu NC+, kreację przygotowała agencja Saatchi & Saatchi Poland, dedykowaną kampanii stronę internetową zaprojektowała Havas Worldwide Group, a media zakupił dom mediowy Zenith Optimedia.
(KOZ, PR, 19.05.2014)










