Dział: TELEWIZJA

Dodano: Maj 19, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

NC+ przed mundialem reklamuje multiroom

Platforma NC+ przed zbliżającymi się Mistrzostwami Świata w piłce nożnej rozpoczyna kampanię reklamową usługi multiroom, pozwalającej na oglądanie w ramach jednego abonamentu różnych kanałów z oferty na kilku telewizorach.

Platforma w kampanii chce pokazać, że usługa jest doskonałym rozwiązaniem dla każdego, kto musiał do tej pory dzielić się telewizją z innymi domownikami. "Zarówno panów, którzy chcą spełnić prośby żon, jak i pań, które nie podzielają zamiłowania mężów do piłki nożnej" - stwierdził w komunikacie prasowym Jacek Balicki, dyrektor marketingu NC+.
Z okazji zbliżającego się mundialu platforma NC+ przygotowała promocję dla nowych abonentów. Kampania rozpoczyna się dzisiaj i potrwa do 22 czerwca. Działania reklamowe obejmą telewizje (TVP, TVN i kanały tematyczne), radio (RMF FM, Radio Zet i Program III Polskiego Radia), prasę ("Newsweek Polska", "Polityka", "Tele Tydzień", To & Owo", "Viva", "Show") oraz Internet (Onet.pl, Interia.pl, Gazeta.pl i media społecznościowe).
Kampanię zaplanował dział marketingu NC+, kreację przygotowała agencja Saatchi & Saatchi Poland, dedykowaną kampanii stronę internetową zaprojektowała Havas Worldwide Group, a media zakupił dom mediowy Zenith Optimedia.

(KOZ, PR, 19.05.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.