Dział: REKLAMA

Dodano: Maj 19, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Kompania Piwowarska odświeżyła wizerunek Żubra

Array

Kompania Piwowarska po pięciu latach odświeżyła opakowania piwa marki Żubr.

Uproszczona została postać żubra – brand hero marki. Na etykietach butelek oraz puszkach piwa żubr patrzy teraz w stronę konsumenta. Zmniejszono też liczbę detali, usuwając m.in. białe pole i czerwoną szarfę pod logotypem. Dodatkowo obok szarfy na kapslu widoczna jest sylwetka żubra. Zmiany mają podkreślić elegancję marki, jej rodowód oraz wysoką jakość piwa.
Ostatnie zmiany w opakowaniach Żubra wprowadzono w 2009 roku. Zarówno wtedy, jak i teraz ich autorem jest studio Ikar.

(BG, 19.05.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.