Czerwiec 2014 w cenniku TVN tańszy niż czerwiec 2013
W cenniku reklamowym TVN na przyszły miesiąc ceny spadły średnio o 34 proc. w stosunku do czerwca ub.r.
Najdroższą pozycją w cenniku stacji jest prowadzony przez Magdę Gessler program „Kuchenne rewolucje”, emitowany w czwartki o 21.30. Za 30-sekundową reklamę przy tym programie trzeba zapłacić maksymalnie 50,1 tys. zł (wszystkie ceny bez rabatów). To o 4 proc. mniej niż rok temu, ale wtedy „Kuchenne rewolucje” nie były najdroższą pozycją w cenniku stacji. W czerwcu ub.r. TVN najwyżej wycenił bowiem nieemitowany obecnie show „Top model”. Drugie miejsce pod względem ceny – zarówno w czerwcu br., jak i w czerwcu ub.r. - przypadło „Faktom”, przy których spot kosztuje w najnowszym cenniku maksymalnie 47 tys. zł (niedzielne wydania programu). To o 33 proc. mniej niż rok temu.
Obniżenie kwot cennikowych wiąże się – w ramach wprowadzonej przez TVN w br. polityki handlowej – z redukcją udzielanych klientom rabatów. W efekcie, jak zapewniał niedawno prezes TVN Markus Tellenbach, w niektórych segmentach oznacza to faktyczną podwyżkę.
(RUT, 16.05.2014)










