Multimedia Polska SA tłumaczy niższe przychody cyfryzacją telewizji naziemnej
Operator kablowy Multimedia Polska w pierwszym kwartale br. wypracował 12,6 mln zł zysku netto przy 175,7 mln zł przychodów ze sprzedaży.
W porównaniu z pierwszym kwartałem ub.r. przychody spadły o 0,7 proc. Jak podano w komunikacie, spadek ten był spowodowany przede wszystkim niższymi przychodami z segmentów telewizji analogowej i telefonii. ”Niższe przychody są w dużej mierze konsekwencją niekorzystnych zmian w otoczeniu rynkowym – cyfryzacji telewizji naziemnej i substytucji telefonii stacjonarnej na rzecz mobilnej” – stwierdził operator.
Zysk netto Multimedia Polska zmniejszył się o 12,1 proc.
Na koniec marca br. operator Multimedia Polska miał 827,5 tys. abonentów, czyli o 0,2 proc. więcej, niż rok wcześniej. 298,4 tys. z nich korzystało z dwóch usług, a 128,5 tys. - z trzech.
(KOZ, 15.05.2014)










