Dział: INTERNET

Dodano: Maj 09, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

NBC wykupiło kampanię reklamową wideo w Facebooku

Grupa telewizyjna NBC (Comcast) ujawniła, że przeprowadzi kampanię wideo w serwisie społecznościowym Facebook.

Amerykańska grupa poinformowała, że będzie w grupie pierwszych reklamodawców, którzy skorzystają z nowego formatu reklamowego oferowanego przez Facebook. W ramach kampanii NBC zamierza promować seriale “Rosemary’s Baby”, “The Night Shift” i “Undateable”. Szacuje się, że koszt jednodniowej kampanii wideo w tym serwisie wynosi 1 mln dolarów.
Pierwszą, testową reklamą wideo na Facebooku był emitowany w grudniu ub.r. zwiastun hollywoodzkiego filmu "Niezgodna" ("Divergent").

(LL, 09.05.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.