Dział: REKLAMA

Dodano: Maj 08, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Agencja Mint Media pozyskała inwestora, Paweł Karaś jej nowym prezesem

Fundusz Knowledge Hub został inwestorem w agencji interaktywnej Mint Media.

Nowym prezesem Mint Media został Paweł Karaś, dotychczasowy dyrektor sprzedaży. Poprzednim prezesem był Jarosław Bielecki, jeden z założycieli agencji.
-  Udało nam się pozyskać inwestora, dzięki któremu staliśmy się częścią dużej grupy oferującej szeroki wachlarz usług w obszarze marketingu i reklamy – mówi Paweł Karaś, nowy prezes Mint Media. Fundusz Knowledge Hub inwestuje w projekty związane z rynkiem reklamy online.
Klientami Mint Media są m.in.: PKO Bank Polski, Browary Lubelskie, Polpharma, Serenada, Fox International Channels Polska.

(PR, 08.05.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.