Dział: TELEWIZJA

Dodano: Maj 07, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Polsat News i Superstacja zyskują, TVN 24 i TVP Info tracą widzów

Spośród kanałów informacyjnych lepsze wyniki niż rok temu zanotowały w kwietniu Polsat News i Superstacja, spadły zaś udziały TVN 24 i TVP Info – zarówno w grupie ogólnej, jak i komercyjnej.

Liderem mimo spadku był kanał TVN 24 z udziałem 2,84 proc. (2,21 proc. w grupie komercyjnej osób mających 16-49 lat). Drugie miejsce zajął kanał TVP Info – 2,51 proc. (0,91 proc. w 16-49), dalej były: Polsat News – 1,04 proc. (0,82 proc.) i Superstacja – 0,21 proc. (0,11 proc.).

http://chart.googleapis.com/chart?chxl=1:|TVN+24|TVP+Info|Polsat+News|Superstacja|2:|Dane:+Nielsen+Audience+Measurement&chxp=1,1,2,3,4|2,75&chxr=0,0,8|1,0.5,4.5&chxs=0,000000,0,0,_,676767|1,000000,11,0,l,676767|2,000000,10.5,0,l,676767&chxt=y,x,x&chbh=a,0,20&chs=550x400&cht=bvg&chco=3366CC,4B852C&chds=0,3.5,0,3.5&chd=t:3.11,3.17,0.91,0.17|2.84,2.51,1.04,0.21&chdl=kwiecie%C5%84+2013|kwiecie%C5%84+2014&chdlp=t&chma=20,20,60,35&chm=N,000000,0,0:9,12,1|N,000000,1,0:9,12,1&chtt=Kana%C5%82y+informacyjne+-+udzia%C5%82y+w+rynku+w+grupie+og%C3%B3lnej+(w+proc.)&chts=000000,14.5

Kanał TVP Info w ostatnich miesiącach dwa razy zmieniał miejsce w ramach naziemnej emisji cyfrowej. We wrześniu ub.r. przeniósł się z MUX 3 na MUX 1, a w połowie lutego br. wrócił na MUX 3 – obie zmiany wiązały się ze stratą widowni. Ponadto we wrześniu ub.r. miejsce TVP Info w kablówkach i na platformach satelitarnych zajęła nowa stacja TVP Regionalna.

http://chart.googleapis.com/chart?chxl=1:|TVN+24|TVP+Info|Polsat+News|Superstacja|2:|Dane:+Nielsen+Audience+Measurement&chxp=1,1,2,3,4|2,75&chxr=0,0,8|1,0.5,4.5&chxs=0,000000,0,0,_,676767|1,000000,11,0,l,676767|2,000000,10.5,0,l,676767&chxt=y,x,x&chbh=a,0,20&chs=550x400&cht=bvg&chco=3366CC,4B852C&chds=0,3,0,3&chd=t:2.39,1.49,0.71,0.07|2.21,0.91,0.82,0.11&chdl=kwiecie%C5%84+2013|kwiecie%C5%84+2014&chdlp=t&chma=20,20,60,35&chm=N,000000,0,0:9,12,1|N,000000,1,0:9,12,1&chtt=Kana%C5%82y+informacyjne+-+udzia%C5%82y+w+rynku+w+grupie+komercyjnej+16-49+(w+proc.)&chts=000000,14.5

Dane: Nielsen Audience Measurement.

 

(RUT, 07.05.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.