Dział: REKLAMA

Dodano: Maj 07, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Hoop Cola szuka talentów w Internecie

Hoop Cola, producent napojów o tej nazwie, we współpracy z wlogerami organizuje internetowy talent show.

Akcja pod hasłem "Można inaczej" trwa do 11 lipca br. Uczestniczy w niej 14 wlogerów – m.in. Abstrachuje, SA Wardęga, Niekryty Krytyk, 20m2 Łukasza czy Adbuster. Będą oni szukać osób, które chcą stać się gwiazdami YouTube.
W maju i czerwcu odbędą się cztery castingi. Prowadzi je Paulina Mikuła z Mówiąc inaczej. Zwycięzcę akcji wyłonią internauci poprzez głosowanie na materiały wideo opublikowane w oficjalnym kanale Hoop Coli. Finał zaplanowano na 11 lipca – tego dnia laureat wraz z wlogerami weźmie udział w Sonisphere Festival na Stadionie Narodowym w Warszawie.
Nagrodą główną jest sprzęt do nagrania pierwszej serii filmów do nowego kanału YouTube oraz opieka ze strony sieci LifeTube. Koncepcją, strategią i realizacją kanału zajmuje się LifeTube. Za kreację, strategię oraz koordynację działań odpowiada Artur Bińczyk, wiceprezes AccessPro.

(BG, PR, 07.05.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.