Dział: REKLAMA

Dodano: Maj 07, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Facebook selekcjonuje reklamodawców zainteresowanych kampanią wideo

Facebook staranie dobiera reklamodawców, którzy będą mogli przeprowadzić kampanię wideo w tym serwisie - ujawnił dziennik “The Wall Street Journal”.

Według gazety Facebook zaprosił do udziału w swoim projekcie obejmującym nowy format reklam wideo stosunkowo niewielkie grono firm, podobno jest ich pomiędzy 7 a 15. Kampanie przygotowane przez reklamodawców, którzy podejmą współpracę z serwisem, będą musiały zostać zaakceptowane przez specjalny zespół kreatywny Facebooka. Szacuje się, że koszt jednodniowej kampanii reklamowej wideo w największym na świecie serwisie społecznościowym wynosi około 1 mln dolarów.
Pierwszą, testową reklamą wideo na Facebooku był emitowany w grudniu ub.r. zwiastun hollywoodzkiego filmu "Niezgodna" ("Divergent"). 

 

(LL, 07.05.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.