Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Maj 06, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Z kreacji agencji Young & Rubicam odchodzi Tomasz Wojciechowski

Tomasz Wojciechowski (fot. Marcin Obara)

Young & Rubicam restrukturyzuje dział kreacji. Z agencją rozstały się dwa seniorskie  teamy kreatywne: Sunir Nair (senior art director) i Robert Olszewski (senior copywriter) oraz Marcin Wojtulewicz (senior copywriter) i Artur Marcinkowski (senior copywtiter/art director). Pracę w Y&R kończy również Tomasz Wojciechowski, deputy creative director.

Young & Rubicam restrukturyzuje dział kreacji. Z agencją rozstały się dwa seniorskie  teamy kreatywne: Sunir Nair (senior art director) i Robert Olszewski (senior copywriter) oraz Marcin Wojtulewicz (senior copywriter) i Artur Marcinkowski (senior copywtiter/art director). Pracę w Y&R kończy również Tomasz Wojciechowski, deputy creative director.

Wojciechowski w Y&R będzie zatrudniony do końca czerwca br. Laureat ponad 20 polskich (KTR i Złote Orły) i zagranicznych (MIAF i Golden Drum) festiwali reklamowych nie podaje, jakie ma dalsze plany zawodowe. - Rzeczywiście, kreacja pod rządami nowego dyrektora Radka Kotapki przechodzi restrukturyzację - wyjaśnił Michał Kazimierczak, CEO Grupy Y&R -  Nie oznacza to jednak redukcji zatrudnienia, a budowę nowego zespołu.
Do Y&R dołączyć mają dwa nowe teamy kreatywne: jeden od czerwca, drugi - zagraniczny - prawdopodobnie od lipca. Personalia nowych pracowników nie zostały jeszcze ujawnione. Zespół agencji powiększył się pod koniec kwietnia o dwóch nowych copywriterów: Bartosza Grędysę (przeszedł z BBDO) i Jakuba Malinowskiego (poprzednio w G7).

(AMS, 06.05.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.