Podsumowanie oglądalności Pucharu Polski w TVN Turbo i Orange Sport
06.05.2014, 13:52
Blisko 600 tys. widzów oglądało w TVN Turbo i Orange Sport finał piłkarskiego Pucharu Polski pomiędzy KGHM Zagłębiem Lubin a Zawiszą Bydgoszcz.
Rozgrywane w piątek spotkanie w TVN Turbo zgromadziło średnio 377,8 tys. widzów (2,7 proc. udziału w rynku), a w Orange Sport – 220,1 tys. (1,57 proc.). Były to najchętniej oglądane mecze w zakończonej w piątek 2 maja kolejnej edycji Pucharu Polski.
| TOP5 spotkań Pucharu Polski w TVN Turbo i Orange Sport | ||||
| Mecz | Kanał | Data | AMR | SHR% |
| KGHM Zagłębie Lubin – Zawisza Bydgoszcz | TVN Turbo | 2 maja 2014 | 377711 | 2,70% |
| KGHM Zagłębie Lubin – Zawisza Bydgoszcz | Orange Sport | 2 maja 2014 | 220125 | 1,57% |
| Zawisza Bydgoszcz – Górnik Zabrze | TVN Turbo | 18 marca 2014 | 148096 | 1,00% |
| Górnik Zabrze – Legia Warszawa | Orange Sport | 18 grudnia 2013 | 145975 | 0,96% |
| Arka Gdynia – KGHM Zagłębie Lubin | TVN Turbo | 16 kwietnia 2014 | 135611 | 1,03% |
Dane: Nielsen Audience Measurement.
(KOZ, 06.05.2014)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










