Dział: TELEWIZJA

Dodano: Maj 06, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Podsumowanie oglądalności Pucharu Polski w TVN Turbo i Orange Sport

Blisko 600 tys. widzów oglądało w TVN Turbo i Orange Sport finał piłkarskiego Pucharu Polski pomiędzy KGHM Zagłębiem Lubin a Zawiszą Bydgoszcz.

Rozgrywane w piątek spotkanie w TVN Turbo zgromadziło średnio 377,8 tys. widzów (2,7 proc. udziału w rynku), a w Orange Sport – 220,1 tys. (1,57 proc.). Były to najchętniej oglądane mecze w zakończonej w piątek 2 maja kolejnej edycji Pucharu Polski.

 

TOP5 spotkań Pucharu Polski w TVN Turbo i Orange Sport
Mecz Kanał Data AMR SHR%
KGHM Zagłębie Lubin – Zawisza Bydgoszcz TVN Turbo 2 maja 2014 377711 2,70%
KGHM Zagłębie Lubin – Zawisza Bydgoszcz Orange Sport 2 maja 2014 220125 1,57%
Zawisza Bydgoszcz – Górnik Zabrze TVN Turbo 18 marca 2014 148096 1,00%
Górnik Zabrze – Legia Warszawa Orange Sport 18 grudnia 2013 145975 0,96%
Arka Gdynia – KGHM Zagłębie Lubin TVN Turbo 16 kwietnia 2014 135611 1,03%

Dane: Nielsen Audience Measurement.

(KOZ, 06.05.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.