Drugi sezon "Ekipy z Warszawy" zaczął w MTV Polska słabiej niż pierwszy
Drugi sezon reality show ”Warsaw Shore – Ekipa z Warszawy” w MTV Polska zadebiutował ze słabszą widownią niż pierwszy. Oglądalność rośnie jednak z odcinka na odcinek.
MTV nowe odcinki emituje w niedziele o 23, od 20 kwietnia. Dotychczas pokazane pierwsze trzy oglądało średnio 122,1 tys. widzów, dając stacji 1,57 proc. udziału w rynku (2,41 proc. w grupie komercyjnej). Pierwszy śledziło 69,1 tys. widzów, drugi – 88,9 tys., a trzeci już 213,9 tys.
Pierwszy sezon ”Ekipy z Warszawy” w MTV zadebiutował 10 listopada ub.r. Pierwsze trzy odcinki przyciągnęły średnio 135,9 tys. widzów przy udziale stacji w rynku na poziomie 1,89 proc. (2,77 proc. w grupie komercyjnej). Cały sezon gromadził średnio 187 tys. widzów.
Tak o drugim sezonie programu w rozmowie z miesięcznikiem ”Press” mówi Jerzy Dzięgielewski, dyrektor programowy MTV Polska: ”Musi być ciekawszy. To jest w briefie, który wysłaliśmy do producenta wykonawczego. Widzowie powinni podążać za pewnymi wątkami. Bohaterów nie oglądamy tylko dlatego, że nas szokują, ale zaczynają interesować, obchodzić. Kibicujemy im albo wręcz przeciwnie.”
Dane: Nielsen Audience Measurement.
(KOZ, 06.05.2014)










