"Dobrze wpaść na Żubra” - tym razem spot od Walk Creative (wideo)
Od wczoraj trwa kolejna kampania piwa Żubr (Kompania Piwowarska). W najnowszej reklamie można zobaczyć żubra w roli strażnika puszczy, czuwającego nad bezpieczeństwem jej mieszkańców i zaangażowanego w życie lasu.
Najnowszy spot Żubra przygotowała agencja Walk Creative. Jest on utrzymany w konwencji stworzonej przez agencję PZL, a przez ostatnie dwa lata kontynuowanej przez agencję Paralotna. Współpraca z Walk Creative jest jednorazowa - kolejne reklamy Żubra przygotuje wybrana w sfinalizowanym pod koniec kwietnia br. przetargu agencja G7.
Produkcją aktualnie trwającej kampanii zajęła się Papaya Films, wyreżyserował ją Sebastian Pańczyk. Za udźwiękowienie odpowiada Juice. Postprodukcję filmu zrealizował Platige Image. Nadzór kreatywny nad produkcją prowadził zespół marki Żubr. Materiały BTL przygotowało IQ Marketing. Działania digital opracowała agencja Kalicińscy.com. Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy MEC. Komunikację PR prowadzi agencja Q&A Communications.
(AMS, 06.05.2014)










