Dział: REKLAMA

Dodano: Maj 05, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Marka Grześki ma nową platformę komunikacyjną

Startuje kampania reklamowa wafelków marki Grześki (Jutrzenka Colian). Działania są początkiem nowej platformy komunikacyjnej, w której hasło: "Zero bujdy!" zostało zastąpione: "Bądź grześki. Chrup swoje".

Celem kampanii jest zaprezentowanie marki jako dynamicznej i otwartej na konsumentów w różnym wieku. 
Debiutujący dziś spot jest pierwszym elementem wyrażającym nowy sposób myślenia o brandzie. Głównymi bohaterami reklam są teraz animowane postaci - wafelki Grześki. Mówią one głosami aktorów: Doroty Choteckiej, Marcina Hycnara, Grzegorza Małeckiego, Jana Jankowskiego i Krzysztofa Tyńca.
Kampania prowadzona jest w telewizji, Internecie i na nośnikach reklamy zewnętrznej. Elementem zmian komunikacyjnych marki jest również przebudowana strona internetowa oraz fan page na Facebooku.
Za strategię, kreację, komunikację, realizację kampanii i akcji wspierających odpowiada agencja XConcept. Media zakupił dom mediowy Universal McCann. Za postprodukcję odpowiada studio Badi Badi.

(DR, 05.05.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.