Marka Grześki ma nową platformę komunikacyjną
Startuje kampania reklamowa wafelków marki Grześki (Jutrzenka Colian). Działania są początkiem nowej platformy komunikacyjnej, w której hasło: "Zero bujdy!" zostało zastąpione: "Bądź grześki. Chrup swoje".
Celem kampanii jest zaprezentowanie marki jako dynamicznej i otwartej na konsumentów w różnym wieku.
Debiutujący dziś spot jest pierwszym elementem wyrażającym nowy sposób myślenia o brandzie. Głównymi bohaterami reklam są teraz animowane postaci - wafelki Grześki. Mówią one głosami aktorów: Doroty Choteckiej, Marcina Hycnara, Grzegorza Małeckiego, Jana Jankowskiego i Krzysztofa Tyńca.
Kampania prowadzona jest w telewizji, Internecie i na nośnikach reklamy zewnętrznej. Elementem zmian komunikacyjnych marki jest również przebudowana strona internetowa oraz fan page na Facebooku.
Za strategię, kreację, komunikację, realizację kampanii i akcji wspierających odpowiada agencja XConcept. Media zakupił dom mediowy Universal McCann. Za postprodukcję odpowiada studio Badi Badi.
(DR, 05.05.2014)










