Polsat w kwietniu poprawił wyniki i jest liderem rynku
W kwietniu br. Polsat miał najwyższy udział w widowni telewizyjnej zarówno w grupie ogólnej, jak i komercyjnej. To jedyna stacja z tzw. wielkiej czwórki, która poprawiła wynik w porównaniu do kwietnia ub.r.
W grupie ogólnej wzrost Polsatu był nieznaczny - z 12,61 proc. do 12,65 proc. Większy był w grupie komercyjnej - z 13,95 proc. do 14,33 proc.
Wśród wszystkich widzów wiceliderem oglądalności była TVP 1, choć zanotowała spadek z 13,51 proc. do 12,39 proc.
Z dziesięciu stacji o najwyższym udziale w rynku wzrost w porównaniu do kwietnia ub.r. prócz Polsatu zanotował tylko TV Puls (z 2,81 proc. do 3,22 proc.)
W grupie komercyjnej znaczący spadek w kwietniu br. osiągnął TVN (z 15,6 proc. do 14 proc.). Udział TVP 1 wyniósł 8,68 proc. (spadek z 9,83 proc.), a TVP 2 - do 7,95 proc. (spadek z 9,19 proc.).
Dane: Nielsen Audience Measurement.
(KOZ, 03.05.2014)










