Dział: REKLAMA

Dodano: Maj 02, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Z MRM odchodzi dyrektor kreatywny Wojciech Krosnowski

Wojciech Krosnowski z końcem kwietnia przestał być dyrektorem kreatywnym agencji  interaktywnej MRM (McCann Worldgroup).

Krosnowski będzie z agencją współpracował. W MRM pracuje od czerwca 2008 roku, wcześniej był senior art directorem, zarządzanie kreacją przejął w 2009 roku.
Ponadto z MRM rozstał się Bartłomiej Jagniatkowski, art director, który pracował w MRM przez pięć lat.
W połowie maja zarządzanie agencją MRM (po Jakubie Urbaniaku, który odchodzi z MRM), przejmie Szymon Szymański. Wojciech Borowski, CEO McCann Worldgroup, mówi, że niewykluczone, iż wraz z pojawieniem się Szymańskiego agencja będzie przechodzić dalszą restrukturyzację.

(AMS, 02.05.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.