Z MRM odchodzi dyrektor kreatywny Wojciech Krosnowski
02.05.2014, 10:02
Wojciech Krosnowski z końcem kwietnia przestał być dyrektorem kreatywnym agencji interaktywnej MRM (McCann Worldgroup).
Krosnowski będzie z agencją współpracował. W MRM pracuje od czerwca 2008 roku, wcześniej był senior art directorem, zarządzanie kreacją przejął w 2009 roku.
Ponadto z MRM rozstał się Bartłomiej Jagniatkowski, art director, który pracował w MRM przez pięć lat.
W połowie maja zarządzanie agencją MRM (po Jakubie Urbaniaku, który odchodzi z MRM), przejmie Szymon Szymański. Wojciech Borowski, CEO McCann Worldgroup, mówi, że niewykluczone, iż wraz z pojawieniem się Szymańskiego agencja będzie przechodzić dalszą restrukturyzację.
(AMS, 02.05.2014)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










