Tesławski, Owsiak i Hatalska wśród prelegentów Marketing Progress
Druga edycja konferencji "Marketing Progress: skuteczne strategie marketingowe" odbędzie się we Wrocławiu 12-13 czerwca 2014 roku.
Podczas dwudniowego spotkania specjalistów od szeroko rozumianej komunikacji, eksperci będą rozmawiać m.in. o tym jak budować strategię marketingową, w jaki sposób pozyskiwać klientów przy użyciu najnowszych narzędzi internetowych, wykorzystywać niestandardowe formy oraz narzędzia komunikacyjne w strategii marketingowej firmy czy tworzyć plany komunikacji w mediach tradycyjnych i 2.0.
W sali kina Nowe Horyzonty we Wrocławiu prelekcje wygłoszą między innymi: Nestor J Portillo (Microsoft), strateg Maciej Tesławski, Jerzy Owsiak (WOŚP), Jan Hartman - filozof i bioetyk, Paweł Tkaczyk z Midea, Natalia Hatalska (Hatalska.com), Bartłomiej Rak (Socjomania.pl), Krzysztof Ibisz - prezenter telewizyjny, Marcin Kalkhoff (Branddoctor.pl) czy Edward Mężyk z Hicron. Wydarzenie poprowadzi Rafał Motriuk, wieloletni dziennikarz BBC World Service w Londynie oraz Polskiego Radia.
Więcej informacji na temat konferencji znajduje się na stronie wydarzenia: www.marketingprogress.pl.
(29.04.2014)










