Polsat zebrał z reklam przy show "Twoja twarz brzmi znajomo" 15 mln zł
Pierwszą edycję show "Twoja twarz brzmi znajomo" oglądało 3 mln osób (fot. Polsat)
Pierwszą edycję programu rozrywkowego "Twoja twarz brzmi znajomo" oglądało w Polsacie średnio 3 mln osób. Sprzedaż reklam przy show przyniosła stacji 15,09 mln zł (cennikowo, bez uwzględnienia rabatów).
Program "Twoja twarz brzmi znajomo" był emitowany w soboty o godz. 22, od 8 marca do 26 kwietnia br. Średnio Polsat miał w tym czasie 27,2 proc. udziału w rynku (27,6 proc. w grupie komercyjnej 16-49) i w obu grupach był liderem pasma. Udział TVP 1 wynosił w tym czasie 10,7 proc. (10,3 proc. w grupie komercyjnej; pasmo filmowe), TVN – 9,4 proc. (12,4 proc.; pasmo filmowe), a TVP 2 – 7 proc. (7,6 proc.; pasmo filmowe).
W programie "Twoja twarz brzmi znajomo" celebryci wykonywali znane przeboje, wcielając się w oryginalnych wykonawców. Zwyciężczynią pierwszej edycji została Katarzyna Skrzynecka (zgodnie z zasadami programu wygraną, 100 tys. zł, przeznaczyła na cele charytatywne). Jak już informowaliśmy w "Presserwisie" 15 kwietnia, Polsat będzie kontynuował ten show.
Dane: Nielsen Audience Measurement.
(RUT, 29.04.2014)










