W kampanii promującej Cannes Lions wystąpili napompowani jurorzy
Jurorzy w kampanii reklamowej Cannes Lions
Członkowie jury tegorocznego festiwalu reklamowego Cannes Lions wystąpili w kampanii promującej imprezę.
Kampanię tworzy seria reklam stylizowanych na zdjęcia z serwisów fotograficznych typu stock. Przedstawione na nich osoby w przesadny sposób wyrażają swoje emocje. Hasło brzmi: “Wrócisz napompowany jak stockowy fotomodel”.
Do zdjęć zapozowali m.in. Amir Kassaei, dyrektor kreatywny sieci DDB; Benjamin Palmer, szef rady dyrektorów The Barbarian Group; Chloe Gottlieb, dyrektor kreatywna R/GA; Ted Royer, dyrektor kreatywny Droga5; Angel Anderson, wiceprezes sieci Crispin Porter & Bogusky; Sean Sim, dyrektor kreatywny Ogilvy China, i James Hilton, współzałożyciel i CCO sieci AKQA.
Za kreację kampanii odpowiada agencja McCann London, a autorem zdjęć jest Max Oppenheim.
(LL, 29.04.2014)













