Dział: REKLAMA

Dodano: Kwiecień 29, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

W kampanii promującej Cannes Lions wystąpili napompowani jurorzy

Jurorzy w kampanii reklamowej Cannes Lions

Członkowie jury tegorocznego festiwalu reklamowego Cannes Lions wystąpili w kampanii promującej imprezę.

Kampanię tworzy seria reklam stylizowanych na zdjęcia z serwisów fotograficznych typu stock. Przedstawione na nich osoby w przesadny sposób wyrażają swoje emocje. Hasło brzmi: “Wrócisz napompowany jak stockowy fotomodel”.
Do zdjęć zapozowali m.in. Amir Kassaei, dyrektor kreatywny sieci DDB; Benjamin Palmer, szef rady dyrektorów The Barbarian Group; Chloe Gottlieb, dyrektor kreatywna R/GA; Ted Royer, dyrektor kreatywny Droga5; Angel Anderson, wiceprezes sieci Crispin Porter & Bogusky; Sean Sim, dyrektor kreatywny Ogilvy China, i James Hilton, współzałożyciel i CCO sieci AKQA.
Za kreację kampanii odpowiada agencja McCann London, a autorem zdjęć jest Max Oppenheim.

Jurorzy w kampanii reklamowej Cannes Lions
Jurorzy w kampanii reklamowej Cannes Lions
Jurorzy w kampanii reklamowej Cannes Lions

(LL, 29.04.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.