Żywiec ma 10 tys. zł dla studenta na stażu
W ramach Juwenaliów Żywiec organizuje konkurs stażowy dla studentów.
Zwycięzca konkursu Angaż Żywca dołączy do ekipy organizującej trasę koncertową Męskie Granie 2014. Za swoją pracę dostanie 10 tys. zł.
Uczestnicy konkursu muszą kreatywnie rozwiązać jedno z pięciu zadań konkursowych – są one publikowane na profilu marki na Facebooku. Zdobywca Angażu Żywca zostanie wybrany na początku czerwca br.
W ramach Juwenaliów sponsorowanych przez markę Żywiec odbędzie się 12 imprez w siedmiu miastach – w Warszawie, Gdańsku, Poznaniu, Krakowie, Wrocławiu, Katowicach i Olsztynie.
Dla marki Żywiec pracują: działania z zakresu ATL – agencja DDB, z zakresu BTL – Men at Work.
Za aktywacje interaktywne odpowiada Gong, wsparcie PR zapewnia TBWA PR. Planowaniem i zakupem mediów dla marki Żywiec zajmuje się dom mediowy MediaVest. (PR)
(25.04.2014)










