W Havas Worldwide powstaje niezależna struktura konsultingowa Significance
Logo Significance
Grupa Havas Worldwide w Polsce utworzyła niezależną strukturę o nazwie Significance specjalizującą się w doradztwie strategiczno-kreatywnym i brand consultingu.
Za zarządzanie i rozwój nowej specjalizacji grupy Havas odpowiada Marek Staniszewski, chief strategy officer Havas Worldwide Warsaw.
Główna oferta Significance obejmuje doradztwo strategiczne. Praca dla marek i klientów będzie się w niej odbywać na zasadzie think tanków, w których będą uczestniczyć stratedzy, zewnętrzni eksperci i pracownicy naukowi – specjaliści w określonych dziedzinach oraz sami klienci. Nowa struktura oferuje między innymi analizy kulturowe i semiotyczne, planowanie scenariuszowe.
− Chcemy wzbogacić analizy i proponowane na ich podstawie rozwiązania o obszar innowacji i inspiracji – mówi Marek Staniszewski. − Oznacza to, że klienci będą angażowani w cały proces twórczy w celu wypracowania najskuteczniejszych rozwiązań. Jestem przekonany, że wynikiem takiego podejścia będą wyraziste marki spełniające zarówno oczekiwania naszych klientów, jak i rynku – tłumaczy Staniszewski.
Significance będzie funkcjonować jako niezależna struktura, przy czym Marek Staniszewski nadal pełni funkcję chief strategic officera w Havas Worldwide w Polsce, nadzorując kompetencje strategiczne we wszystkich agencjach należących do grupy.
Staniszewski przed dołączeniem w 2013 roku do Havas Worldwide był pomysłodawcą Farmy Inwencji – platformy wymiany doświadczeń z zakresu innowacji.
(AMS, 25.04.2014)










