Dział: REKLAMA

Dodano: Kwiecień 25, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Pół miliona złotych zapłaci Warszawa za promocję podczas Tour de Pologne

500 tys. zł to koszt promocji Warszawy podczas etapu wyścigu kolarskiego Tour de Pologne.

Działania promocyjne prowadzone będą od 3 do 9 sierpnia br. Za ich realizację odpowiadać będzie spółka Lang Team, która jest organizatorem imprez towarzyszących wyścigowi.
Władze miasta argumentują, że
Tour de Pologne przez to, że jest kolarską ligą mistrzów z udziałem gwiazd kolarstwa reprezentujących ponad 40 państw, zapewnia długoterminową promocję Warszawy w mediach krajowych i zagranicznych.

(BG, 25.04.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.