Dział: REKLAMA

Dodano: Kwiecień 25, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Kantar Media: rosną wpływy reklamowe telewizji, radia, czasopism, kina

Spośród mediów monitorowanych przez Kantar Media (bez Internetu) największy wzrost wpływów reklamowych w pierwszym kwartale br. w porównaniu z tym okresem ub.r. miało kino (dane cennikowe netto, bez uwzględniania rabatów i promocji).

Według obliczeń Kantar Media wpływy reklamowe kina wzrosły o 97 proc. - do 414 mln zł.
Największe wpływy notuje telewizja: 3,53 mld zł - wzrost o 2,9 proc. Radio zarobiło w stosunku do pierwszego kwartału ub.r. 17,9 proc. więcej - 952 mln zł. Wzrosły także wpływy reklamowe magazynów - o 5,6 proc., do 602 mln zł. Nadal tracą gazety - w pierwszym kwartale br. ich wpływy spadły o 11,9 proc. - do 341,7 mln zł.
Wydatki na reklamę zewnętrzną wzrosły o 3,3 proc. - do 308,3 mln zł, a indooru o 10,4 proc. - do 5,3 mln zł.

(BG, 25.04.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.