Miesięcznik "Forbes" w odświeżonej formule i makiecie
Okładka majowego wydania "Forbes"
Miesięcznik "Forbes" (Ringier Axel Springer Polska) od majowego numeru będzie się ukazywał w odświeżonej formule i w nowej makiecie.
Zmiany w "Forbesie" poprzedziły przeprowadzone w lutym br. badania wśród czytelników. - Odpowiadając na potrzeby czytelników, chcemy postawić na spersonalizowane teksty, które będą pokazywać gospodarkę od strony uczestników rynku, menedżerów i inwestorów. Przedstawimy ich sukcesy, porażki i drogi kariery. Mniej będzie publicystyki makroekonomicznej – zapowiada Kazimierz Krupa, redaktor naczelny "Forbes".
Wprowadzone będą dwa nowe działy: Technologie (o tym, jak nowoczesne technologie przenikają do świata i jak go zmieniają) oraz Kariera (przykłady interesujących karier w biznesie). Dotychczasowy dział Strategie zmieni nazwę na Ludzie i biznes, i tak jak dotychczas będą w nim prezentowane strategie w biznesie, ale z perspektywy osób uczestniczących w rynku. Zamiast analiz pojawi się więcej tekstów mających wartość praktyczną dla czytelników, np. o tym, jak inwestować pieniądze w niepewnych czasach.
Zmianie ulegnie też makieta, która zyska więcej światła. Tytuły i leady będą krótsze. Na okładce zostanie wyeksponowany tekst okładkowy, innych zajawek będzie na niej mniej. Autorką zmian w makiecie "Forbesa" jest Agata Leman, dyrektor artystyczna pisma. Cena i nakład miesięcznika "Forbes" nie ulegną zmianie.
(MW, 22.04.2014)










