Marka Frugo ma być adresowana nie tylko do młodych klientów
(fot. frugo.pl)
Komunikacja Frugo, z portfolio Grupy FoodCare, zostanie przygotowana według nowego pozycjonowania marki.
Trwa jeszcze prowadzony od stycznia przetarg, a w jego w końcowej fazie o budżet reklamowy marki Frugo walczą trzy agencje: PZL (dotychczas pracująca dla Frugo), Saatchi & Saatchi i Arip Next. Przetarg ma się rozstrzygnąć na początku maja.
Frugo jest obecnie marką adresowaną do młodzieży. Nowe pozycjonowanie ma łączyć pierwszych użytkowników marki z początku lat 90. i młodych, nastoletnich konsumentów. W przetargu ma być wyłoniona agencja, która stworzy nową platformę komunikacyjną Frugo, poszerzającą grupę docelową o starszych konsumentów, bez utraty młodych.
Ostatnia kampania reklamowa marki Frugo realizowana była przez agencję PZL (Leo Burnett Group) pod hasłem "Owoc kultury". PZL była również autorem kultowych spotów Frugo z początków lat 90. ubiegłego wieku.
(AMS, 16.04.2014)