TVN obniża ceny reklam - spoty przy „X Factor” tańsze o 33 proc.
16.04.2014, 08:45
W cenniku reklamowym TVN na maj br. ceny spadły średnio o 31 proc. w stosunku do maja ub.r.
Najdroższą pozycją w cenniku stacji jest program rozrywkowy „X Factor”, emitowany w soboty o 20. Za 30-sekundową reklamę przy finałowym odcinku tego show, zaplanowanym na 31 maja, trzeba zapłacić maksymalnie 58,5 tys. zł (wszystkie ceny bez rabatów). To 33 proc. mniej niż przy finale „X Factor” z maja ub.r.
Drugim pod względem ceny reklam programem TVN są „Kuchenne rewolucje”. Ceny spotów dochodzą tu do 55 tys. zł – o 18 proc. mniej, niż rok temu.
(RUT, 16.04.2014)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










