Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Kwiecień 15, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Wśród programów rozrywkowych Polsat pokonuje TVN

Spośród programów rozrywkowych najwięcej widzów gromadzą nowe produkcje Polsatu. W grupie ogólnej pierwsze miejsce zajmuje "Taniec z gwiazdami", a w komercyjnej "Twoja twarz brzmi znajomo". Polsat już myśli o kolejnych edycjach tych programów.

Od soboty 1 marca br., gdy zaczęły obowiązywać wiosenne ramówki telewizyjne, do niedzieli 13 kwietnia br. "Taniec z gwiazdami" przyciągał średnio 3,74 mln widzów (Polsat emituje swój taneczny show w piątki o 20). Drugi pod względem widowni, a pierwszy pod względem udziału w rynku jest muzyczny show "Twoja twarz brzmi znajomo" tej stacji - ze średnią widownią 2,98 mln osób (emisja w soboty o 22). Trzecie miejsce także należy do Polsatu - zajmuje je talent show "Tylko muzyka" z widownią 2,77 mln osób (niedziele o 20). Czwarty jest "X Factor" TVN – 2,66 mln widzów (soboty o 20), a piąty – program "Kuchenne rewolucje" tej stacji, z widownią 2,56 mln osób (czwartki o 21.30).

 

Oglądalność programów rozrywkowych od 1 marca do 13 kwietnia 2014 roku (grupa 4+)
Program Stacja Widownia Udział w rynku
Taniec z gwiazdami Polsat 3 742 704 24,01 proc.
Twoja twarz brzmi znajomo Polsat 2 981 163 26,71 proc.
Tylko muzyka Polsat 2 772 682 16,19 proc.
X Factor TVN 2 659 376 17,05 proc.
Kuchenne rewolucje TVN 2 557 461 18,65 proc.

W grupie komercyjnej prowadzi "Twoja twarz brzmi znajomo" - show Polsatu gromadzi średnio 1,42 mln widzów w wieku 16-49 lat. Drugie miejsce zajmują "Kuchenne rewolucje" ze średnią widownią 1,37 mln osób, a trzecie "Tylko muzyka" Polsatu – 1,33 mln widzów. Dalej plasują się "X Factor" (1,31 mln widzów) i "Taniec z gwiazdami" (1,24 mln).
Zarówno "Taniec z gwiazdami", jak i "Twoja twarz brzmi znajomo" to nowości wiosennej ramówki Polsatu (ten pierwszy show w latach 2005-2011 nadawał TVN). Z nieoficjalnych informacji "Presserwisu" wynika, że Polsat chce kontynuować oba programy.

 

Oglądalność programów rozrywkowych w okresie 1 marca - 13 kwietnia 2014 roku (grupa 16-49)
Program Stacja Widownia Udział w rynku
Twoja twarz brzmi znajomo Polsat 1 415 476 26,94 proc.
Kuchenne rewolucje TVN 1 374 638 23,53 proc.
Tylko muzyka Polsat 1 332 791 18,47 proc.
X Factor TVN 1 307 556 21,69 proc.
Taniec z gwiazdami Polsat 1 238 106 20,12 proc.

Dane: Nielsen Audience Measurement.

(RUT, 15.04.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.